sunnuntaina, maaliskuuta 13, 2005

vuoden vanhempi - uudet kuumat tuulet

Jebujee...eilen oli sitten kunniakkaat 21-v synttärit. Juhlittiin Iirislahdessa sekä sladdissa ja oli älyttömän kivaa. Kyl ne kaverit on aika giva juttu. Givaa on myös se, että kunhan kämppäjutut selviää niin saan vihdoin sellasen hyvän telkkarin. Kyllä sitten kelpaa katsella niitä taideleffoja. Pää tuntuu nyt kovin, kovin tyhjältä, johtuen ehkä eilen nautitun juoman määrästä. Koitan silti koota itseni ja täyttää ton Ellun ja Suskin blogeista tutun systeemin. Eli siis uuden ja kuumimman jutun sekä ystävätestien manttelinperijän. Olkaatten hyvät :

10 vuotta sitten minä...
1. Olin reipas futiksenpelaaja
2. Kuuntelin Metallicaa ja Guns n' rosesia
3. Olin ahkera koululainen

5 vuotta sitten minä...
1. Aloitin lukion ja tutustuin kaikkiin ihq kavereihin
2. Soitin kiivaasti kitaraa ja tiluttelin yöt ja päivät
3. Olin paljon sulkeutuneempi kuin nykyään

3 vuotta sitten minä...
1. Tutustuin kavereihin yhä paremmin ja paremmin ja tajusin kuinka hienoja tyyppejä ne on
2. Pystyin juomaan enemmän olutta kuin nykyään
3. Opin elämään

1 vuosi sitten minä...
1. Vietin viimeisiä aikoja mevana
2. Stressasin pääsykokeita
3. Odottelin intin päättymistä ja tavalliseen rytmiin palaamista

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. Olen joutunut lukemaan paljon tenttikirjoja
2. Olen tajunnut mitkä asiat ovat oikeasti tärkeitä
3. Olen käynyt Turussa tosi harvoin

Eilen minä...
1. Täytin 21
2. Olin onnellinen siitä, että on niin hyviä kavereita
3. Humalluin lähes kuolaustasolle

Tänään minä...
1. Huomasin, että fiilistelen ihan vakavissaan Martti Servolla
2. Krapuloin ja puhaltelen
3. Katson Vanilla Skyn telkkarista

Huomenna minä...
1. Vietän jälleen uuden löhöilypäivän
2. Luen ehkä hilusti Don Quijotea
3. Toivon etteivät aivosoluni ole hylänneet minua lopullisesti